Wednesday, October 22, 2014

Seks dengan Ustazah

Kisah seks gersang ustzah dan pelajar lelaki.

Sekuat-kuat iman pun kadang2 boleh ranap gak.. Ni yang terjadi pada ustazah Ayu. Ustazah yang jelita ini memang menjadi igauan murid-murid di sekolah tersebut.

Suatu hari, Ustazah ingin pulang ke rumah namun beliau tertinggal bas. Maka Karsani, pelajar Tingkatan 5 telah terpandang ustazah yang mundar mandir dengan gelisah. Beliau telah bertanya kepada ustazah dan tahu akan sebabnya. Beliau telah mempelawa ustazah untuk menaiki motornya.

Ustazah tiada pilihan dan menaiki motorsikal tersebut. hampir Tiba di rumah ustazah, tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Basah kuyup baju ustazah dan karsani. Ustazah pun bergegas naik keatas untuk menukar pakaiannnya yang basah. Beliau meninggalkan karsani di luar rumah di tangga. Melihat Karsani yang basah kuyup, Ustazah memberikannya tuala yang kering untuk mengelap pakaiannya.

Namun angin kencang sekali. Ustazah kasihan melihat Karsani yang menggigil kesejukan. Ustazah terpaksa menjemput karsani naik ke ruang tamunya. Sebab tidak mahu karsani kesejukan.

Karsani naik ke ruang tamu.. Beliau kelihatan lega sedikit. Cikgu Murni (Ustazah Tersebut) tidak sempat mengenakan pakaian yang sepatutnya mengenangkan karsani. karsani melihat tubuh cikgu murni yang sungguh mantap dan seksi itu walaupun dibaluti baju kurung namun bentuk badannya yang montok itu jelas terlihat.

Karsani memuji badan ustazah yang cantik itu, Ustazah senyum sahaja. Cikgu murni pun pergi ke dapur untuk membuat air panas.

Selepas itu, mereka berdua minum di ruang tamu. Cikgu murni ucapkan terima kasih buat karsani kerana menghantarnya pulang. Karsana mengangguk sahaja dan berkata itulah tanggungjawabnya.

Cikgu murni selepas itu memohon untuk ke bilik menukar pakaian.

Ketika asyik menukar pakaian, cikgu murni terkejut melihat daun pintunya diselak dan karsani sudah berada disitu. Cikgu Murni merah padam kerana beliau tidak sempat mengenakan pakaian yang labuh. Hanya baju dalam membaluti tubuhnya.

Karsana serta merta memeluk erat tubuh cikgu murni. Cikgu murni tergamam namun membiarkannya kerana kesedapan yang amat sangat. karsani nampaknya tidak tahan kerana kemontokan tubuh cikgu murni lantas menarinya ke atas katil...

Pakaian cikgu murni ditanggalkan sehingga tiada seurat benang pun membaluti tubuhnya. Karsani lantas membuka pakaiannya yang basah itu dan memeluk dan mencium tubuh cikgu murni. Senjatanya telah terpacak kerana kenikmatan dan cikgu murni juga tidak tahan diperlakukan begitu. Itulah kali pertama dia dipeluk lelaki dewasa dalam keadaan tanpa pakaian. Karsani lantas menyembamkan mukanya di alat sulit cikgu murni sehingga beliau tidak tahan. Maka apabil tiba masa yang memuncak, karsani lantas menghalakan zakarnya yang seperti batang kayu yang keras lalu menembusi mahkota cikgu murni.

Lantas dayungan demi dayungan dilakukan sehingga cikgu Murni tidak tahan dan klimaks. Karsani juga Klimaks sebanyak 3 kali. Memang tidak mahu disia-siakan cikgu murni yang sangat lazat itu. Akhirnya mereka berdua tertidur kepuasan..

No comments:

Post a Comment