Monday, November 30, 2015

Dirogol Ayah tiri dengan ganas

Satu malam ketika ketiadaan ibuku, aku tinggal seorang di dalam bilik tidur. Aku mengenakan pakaian tidur yang nipis sekali menampakkan lurah dadaku dan pahaku yang gebu. Aku tidak peduli kerana tiada sesiapa di bilikku,

Ketika asyik bermain handphone, aku berasa haus. lantas aku ke dapur untuk mengambil air. tiba2 aku terkejut kerana ayah tiriku berada di belakangku. Beliau menenungku dengan tajam. Aku malu.. Dia tanpa menunggu terus memelukku dari belakang dan meraba buah dadaku yang gebu. Aku rasa lemas dalam keenakan. Ayah tiruku terus menggomol tubuhku sehingga aku merasa tidak tahan.

Beliau mendokongku lalu membawaku ke kamarnya. Lalu pakaianku ditanggalkan satu demi satu tanpa seurat benang. Kemudian, dia menerkamku dengan rakus lalu apabila senjatanya sudah tajam, beliau menikam mahkota kedaraanku. Aku rasa sakit tetapi enak. Kejadian itu berlaku selama sejam lebih sebelum aku kembali ke kamarku. Ayah tiruku tersenyum puas dan berkata ingin mengulanginya lagi..

No comments:

Post a Comment