Monday, November 30, 2015

Dirogol ganas oleh teman lelaki

Teman lelakiku seorang pemuda yang kacak, berbadan Sado persis Aaron Aziz dan berparas rupa seperti Fahrin Ahmad. Pendek kata perfect as a man la. Aku rasa bahagia memiliki boyfriend seperti dia.

One day boyfriend aku ajak keluar. Kemudian dia belanje aku macam-macam termasuk dinner dan juga shopping. Banyak juga duit dia. Kemudian, dia mempelawa aku untuk ke hotel. Mulanya aku tidak mahu kerana takut. Tapi, dia kata OK.

Kemudian setibanya di hotel, aku terkedu kerana BF aku yang pemalu ni bak harimau lapar. Terus diterkamnya aku di kamar. Aku kesedapan. Dia mencium bibirku sambil tangannya asyik meramas buah dadaku. Aku tidak tahan.

Sehinggalah tanpa sedar kedua-dua kami sudah tidak lagi berpakaian. Dia kemudian merogolku dengan keadaan aku rela. Aku kehilangan dara pada malam tersebut

No comments:

Post a Comment