Monday, November 30, 2015

Teman baikku Lelaki Gay

Aku sebenarnya tidak sangka, kawan baikku yang kacak dan segak itu sebenarnya seorang Gay. Kisahnya begini. Satu hari aku pergi lepak dengan kawan-kawanku ramai-ramai termasuk beliau yang bernama Hazri (Bukan nama sebenar) sehingga lewat malam.

Aku pula sudah terlalu mengantuk dan tidak larat nak memandu pulang ke rumah yang agak jauh. Hazri mempelawaku untuk bermalam di rumahnya yang tidak jauh dari situ. Aku mengangguk tanda setuju,

Kami kemudian pulang ke rumah. Tiba disana Hazri menjemputku ke satu bilik yang sederhana besar dan kemas. Dia menyuruh aku tidur disitu. Aku yang mengantuk terus rebah.

Tak lama kemudian aku terlena.. Tiba-tiba aku terjaga kerana berasa ada orang disebelahku. Kemudian terlihat rakan baikku itu sudah berada di sisiku dan memelukku. Aku rasa pelik namun membiarkan sahaja. Semakin lama pelukan semakin erat dan dia mula menciumku. Aku rasa kekok namun seronok juga kerana pengalaman pertama. Tambahan lagi Hazri memang kacak dan memiliki susuk idaman wanita dan juga lelaki.

Sehinggalah Hazri melakukan segalanya pada malam itu dalam keadaan aku terpaksa rela. Keesokkan harinya Hazri tersenyum sahaja ketika melihat aku bangun dari tidur.

Disitu aku tahu Hazri merupakan lelaki Gay,

No comments:

Post a Comment