Monday, December 7, 2015

Gadis Dirogol Bangla di Lorong Sunyi

Satu malam aku pulang dari kerja seorang diri. Aku melalui satu jalan yang agak sunyi. Selalunya ada kawan yang menemani namun hari ini aku kesorangan kerana teman tidak sihat dan mengambil cuti. Aku gagahkan diri menempuh kesamaran malam di jalan itu.

Hatiku sentiasa berdebar-debar kerana takut ada orang jahat yang mengekori. Aku percepatkan langkah kerana hati tidak sedap. Aku terasa diperhatikan, diekori tanpa aku lihat kelibatnya.

Tekaan aku tepat. Tiba-tiba datang seorang Bangla yang Sado lalu menarikku ke tepi semak. Mulutku diikat dengan kain agar aku tidak menjerit. Dia dengan ganas menindihku lalu dibuka pakaianku. Lalu dia pun membuka seluarnya sehingga ternampak senjatanya yang keras besaer dan tajam.

Aku kemudiannya diperkosa dengan gans tanpa rela. Sehingga pecah mahkotan kewanitaanku. 

Aku nasihatkan buat wanita-wanita agar tidak mengulangi kesilapanku. Jalanlah dengan orang lain agar tidak dia apa-apakan..

sekian.

No comments:

Post a Comment